Cum Cumpar :


Pentru a efectua o comanda prin intermediul magazinului online este necesar sa va inregistrati, folosind o adresa de e-mail valida.

Alegeti produsul dorit, completati personalizarea dorita, dupa care apasati butonul "Salvează" si apoi faceti click pe butonul "Adaugă în coş". Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi.

Pentru vizualizarea produselor alese faceti click pe cosul de cumparaturi.

Dupa ce toate produsele sunt in regula trebuie sa apasati butonul "Mergi la casa", unde selectati Adresa de livrare si plata, apoi Metoda de livrare iar apoi Metoda de plata, dupa care apasati butonul "Confirm Comanda".


Aveti posibilitatea sa vizualizati istoricul comenzilor efectuate in sectiunea Istorie şi detalii cu privire la comenzile mele.

Va rugam ca inaintea efectuarii unei comenzi sa completati atat datele dumneavoastra de contact cat si adresa de livrare in sectiunea contul meu. 


Pentru fiecare produs comandat veti primi un e-mail in care veti vizualiza detaliile de comanda. Fiecare client are obligatia de a verifica daca detaliile de comanda sunt corecte.

 

Dupa confirmare, comanda este expediata in mod normal in 1-3 zile lucratoare (Luni-Vineri), depinde de produsul ales. Cand produsul este expediat, veti primi un mesaj de instiintare pe e-mail.   

  

Cum Platesc :


1. Ramburs la primire

2. Transfer Bancar

 

1. Plata Ramburs

Plata produselor o faceti cand ajunge coletul la dvs.

 

2. Plata prin Transfer Bancar

      Va recomandam ca inainte de a face plata prin transfer bancar (ordin de plata) sa asteptati confirmarea ca toate produsele din comanda dvs sunt pe stoc si pot fi livrate. Veti primi aceasta informatie in scurt timp dupa ce comanda dvs a fost inregistrata in sistem. Produsele se livreaza (ridica) dupa ce s-a efectuat transferul.



Metode de livrare :



1. Posta Romana

2. Fan Courier

3. Sprint Courier

 

          In cazul in care ati ales Posta Romana, veti fi instiintat printr-un aviz (atentie, postasii mai pierd avizele) ca aveti de primit un colet si va trebuii sa va deplasati la oficiul postal de care apartineti pentru a-l ridica platind contravaloarea acestuia daca este cazul. Este foarte important ca adresa din buletin sa corespunda cu adresa din comanda si cu numele persoanei care a comandat. Daca acest lucru nu este respectat este posibil ca Posta Romana sa refuze eliberarea coletului.

Daca nu primiti produsul in timp de 10 zile de la confirmare va rugam sa ne contactati.

 

     In cazul in care ati ales Fan Courier sau Sprint Courier, veti fi contactat telefonic de catre curierul care trebuie sa va livreze coletul, iar plata o faceti la curier daca este cazul.

       

      In cazul in care comanda nu este ridicata si se intoarce la sediul firmei noastre, aceasta este retinuta pentru 30 de zile in care clientul poate sa ceara a fi retrimisa, suportand costurile de curierat. Dupa 30 de zile va fi expusa ca mostra. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati Termenii si conditiile firmei si al magazinului online.



***

 

Cum verific statusul comenzilor ?

Comenzile se pot verifica accesand contul dvs de pe site-ul nostru.

 

Cum anulez o comanda ?

Comenzile se anuleaza din panoul de comanda clienti. Comenzile pot fi anulate numai daca nu au fost confirmate .

 

Cum modific o comanda ?

Comenzile nu se pot modifica . Anulati comanda data gresit si dati o comanda noua . Nu va fi necesara reintroducerea datelor personale , introduceti e-mail si parola primita si datele vor fi completate automat.